- Europe Code Week 2020 - Cała Polska Programuje
- Zadania
- Zaprogramuj zdrowie
- Muzyczny Kod
- Marzę, myślę, konstruuję
- Rysuję, maluję, koduję
- Kubeczki od A do Z
- Zakodowane gry planszowe
- Gesty, symbole, bloczki - programy na różne sposoby utworzone
- Bezpieczni w sieci
- Pętle czyli szukamy powtórzeń w życiu
- Debugowanie czyli błędy są ok
- Wirtualna mata do kodowania
- Wirtualne puzzle
- Lightbot
- GeniBot
- Scratch Junior
- Mata do kodowania
- Kolorowe kubeczki
- Zakodowane klocki
- Zakodowane zabawy w terenie
- Zabawy z symetrią
- Europe Code Week 2019
- Wydarzenia
- Historia Code Week
- Szukamy kodu w codziennych czynnościach
- Kod nie jedno ma imię
- Zakodowana orkiestra
- Tworzymy zakodowane obrazy
- Zakodowana gimnastyka
- Rozszerzamy rzeczywistość
- Nasz przyjaciel Scratch
- Zakodowane bajki, baśnie, opowieści
- Zakodowana matematyka
- Podsumowanie
- Nagroda
- Zabawy z symetrią
Nagłówek
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Sint, adipisci, quibusdam, ad ab quisquam esse aspernatur exercitationem aliquam at fugit omnis vitae recusandae eveniet.
Inventore, aliquam sequi nisi velit magnam accusamus reprehenderit nemo necessitatibus doloribus molestiae fugit repellat repudiandae dolor. Incidunt, nulla quidem illo suscipit nihil!Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit.
Mata do kodowania
Mata do kodowania to dwustronna plansza o wielu możliwościach. Jedna strona to
klasyczna kratownica, druga to regularne płaszczyzny kolorystyczne. Dzisiejsze zadanie
wykonaliśmy na pokratkowanej stronie maty. W dowolnych miejscach ułozone były krążki z literami,
krążek z balonami i kubeczek.
Uczniowie tworzyli kod od pola, na którym stoi kubek do pola z balonami.
Kod musi uwzględniać przejście po polach, na których znajdują się litery, w taki
sposób, żeby powstał napis „CodeWeek”.Uczniowie poradzili sobie idealnie.