- Europe Code Week 2020 - Cała Polska Programuje
- Zadania
- Zaprogramuj zdrowie
- Muzyczny Kod
- Marzę, myślę, konstruuję
- Rysuję, maluję, koduję
- Kubeczki od A do Z
- Zakodowane gry planszowe
- Gesty, symbole, bloczki - programy na różne sposoby utworzone
- Bezpieczni w sieci
- Pętle czyli szukamy powtórzeń w życiu
- Debugowanie czyli błędy są ok
- Wirtualna mata do kodowania
- Wirtualne puzzle
- Lightbot
- GeniBot
- Scratch Junior
- Mata do kodowania
- Kolorowe kubeczki
- Zakodowane klocki
- Zakodowane zabawy w terenie
- Zabawy z symetrią
- Europe Code Week 2019
- Wydarzenia
- Historia Code Week
- Szukamy kodu w codziennych czynnościach
- Kod nie jedno ma imię
- Zakodowana orkiestra
- Tworzymy zakodowane obrazy
- Zakodowana gimnastyka
- Rozszerzamy rzeczywistość
- Nasz przyjaciel Scratch
- Zakodowane bajki, baśnie, opowieści
- Zakodowana matematyka
- Podsumowanie
- Nagroda
- Zabawy z symetrią
- Europe Code Week 2020 - Cała Polska Programuje
- Zadania
- Zaprogramuj zdrowie
- Muzyczny Kod
- Marzę, myślę, konstruuję
- Rysuję, maluję, koduję
- Kubeczki od A do Z
- Zakodowane gry planszowe
- Gesty, symbole, bloczki - programy na różne sposoby utworzone
- Bezpieczni w sieci
- Pętle czyli szukamy powtórzeń w życiu
- Debugowanie czyli błędy są ok
- Wirtualna mata do kodowania
- Wirtualne puzzle
- Lightbot
- GeniBot
- Scratch Junior
- Mata do kodowania
- Kolorowe kubeczki
- Zakodowane klocki
- Zakodowane zabawy w terenie
- Zabawy z symetrią
- Europe Code Week 2019
- Wydarzenia
- Historia Code Week
- Szukamy kodu w codziennych czynnościach
- Kod nie jedno ma imię
- Zakodowana orkiestra
- Tworzymy zakodowane obrazy
- Zakodowana gimnastyka
- Rozszerzamy rzeczywistość
- Nasz przyjaciel Scratch
- Zakodowane bajki, baśnie, opowieści
- Zakodowana matematyka
- Podsumowanie
- Nagroda
- Zabawy z symetrią
Europe Code Week 2020 - Cała Polska Programuje
Wyzwanie ,,Cała Polska Programuje” i " Europejski Tydzień Kodowania" to inicjatywa skierowana do szeroko rozumianej edukacji. Pokazuje, że nauka programowania nie musi być ani trudna, ani nieciekawa, ani przeprowadzana wyłącznie w pracowni komputerowej.
Korzyści w odniesieniu do uczniów:
Kształtowanie miękkich kompetencji: rozwijanie logicznego algorytmicznego myślenia, zadaniowego podejścia do stawianych problemów, kreatywności.
Kształtowanie umiejętności pracy w zespołach, szukania kompromisów, optymalnych rozwiązań. Stopniowe i odpowiedzialne wprowadzanie dzieci w cyfrowy świat, świadome, czynne i twórcze korzystanie z nowoczesnych technologii.